Teenused


FAGEL HOOLDUSE JA REMONDI VÄLJAKUTSE EDASTAMISE VORM.

Käesolev hoolduse ja remondi väljakutse edastamise vorm on eelkõige suunatud lepingulistele klientidele, mille puhul kehtivad kliendi ja ettevõtte vahel sõlmitud lepingu tingimused.

Kehtiva lepingu puudumise korral nõustub väljakutse tegija tasuma hoolduse ja remondi väljakutse teenuse eest avaliku hinnakirja alusel. Lepingulisi kliente teenindatakse eelisjärjekorras.

Ettevõtte nimi / Ees- ja Perekonnanimi
(teenuse tellija ja maksja)*

Registrikood / Isikukood*

Kontaktisiku nimi

Kontaktisiku telefon*

Ametlik e-mail
(kasutatakse teenuse arve saatmiseks)*

Seadme asukoha täpne aadress
(tänav ja maja number, linn/küla, maakond)*

Seadme tüüp*

Lisainfo

Tellimuse esitaja ees- ja perekonnanimi
(kui erineb tellijast ja kontaktisikust)

Ostuarve number või üleandmise akti
koopia garantii väljakutse puhul

Lisage fail (max 5MB)

Olen nõus tingimustega

* - kohustuslikud väljad


Juhul, kui soovite tellida garantii väljakutse, palume lisada meie vormile üleandmise akti skaneeritud koopia, pilt sellest või kirjutada lahtrisse automaatika soetamisega seotud arve numbri.

Pärast vormi täitmist ja kinnitamist süsteem saadab Teie poolt märgitud e-posti aadressile ja meie klienditeeninduse osakonna aadressile kinnituskirja koos täidetud informatsiooniga.

FAGEL klienditeeninduse osakond registreerib väljakutse ja võtab Teiega eelnevalt ühendust, hiljemalt järgneva tööpäeva jooksul, et kinnitada tellimus ja kokku leppida järgnevad tegevused.

Juhul, kui väljakutse esitaja ei ole meie kliendibaasis ja temaga ei ole sõlmitud lepingut, FAGEL klienditeeninduse osakonnal on õigus küsida teenuse minimaalset ettemaksu summas 42 eurot (km-ga). Objektidel, mis asuvad väljaspool Harjumaad, lisandub sõidutasu vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Juhul, kui probleemi lahendamiseks on vajalik tehniku korduv visiit objektile, nõustub väljakutse vormistaja selle tasumisega vastavalt kehtivale hinnakirjale.

Hoolduse ja remondi väljakutse esitaja kinnitab, et omab õigust tellimust vormistada.

Lepingu sõlmimiseks palun pöörduge müügiosakonna poole.
Automaatikaseadmete hooldusteenus
 
FAGEL meeskond on oma klientide soovil välja töötanud väravate.- tõkkepuude-, garaažiuste ning muude automaatikaseadmete hooldusteenuse pakkumise, sõltuvalt seadmete töörežiimist ning lähtuvalt kliendi vajadustest.
 
Mida klient võidab?
 
Hooldusteenusega tagame:
  • Automaatikaseadme tõrgeteta töö.
  • Automaatikaseadme pika tööea.
  • Garantiiaja pikenemise kuni 24 kuuni.
  • Seadme võimalike rikete ennetamise.
  • Kindlustunde seadme alatisel töötamisel.
Hooldusteenus koosneb neljast hooldusteenuse paketist mille koostamisel on arvestatud seadme töötamise intensiivsusega ehk mitu „avamist-sulgemist“ teostatakse ööpäevas.
Lähtuvalt vajadustest ning objekti tööiseloomust soovitame alati konsulteerida meie projektijuhiga, et leida sobiv hoolduspakett.
 
Milliseid seadmeid on võimalik hooldada hooldusteenusega?

  • Väravaautomaatika seadmeid;
  • Garaažiukseautomaatika seadmeid;
  • Tõkkepuudeautomaatika seadmeid;
  • Parkla automaatikaseadmeid;
  • Muid automaatikaseadmeid;

Mis hooldusteenus maksab?

Hooldusteenus maksumus sõltub paketi valikust. Põhiliseks kriteeriumiks hinna kujunemisel on hooldussagedus, st kui tihti on vaja seadmeid hooldada.
 
Sõlmi hoolduseping juba täna ning Sa ei pea muretsema oma väravaautomaatika võimalike  rikete pärast!
 
Kõikidele Teie küsimustele hooldusteenuste kohta vastab meeleldi meie klienditeenindus osakond:
aadress:          Läike tee 16, Peetri küla, Rae vald, 75312 Harjumaa, ESTONIA
tel.:                +372 65 65 390
faks:               +372 65 43 068
e-post:            fagel@fagel.ee
lahtiolekuaeg:  E-R: 8.00-17.00 L,P: suletud
Hooldusteenusepakettide tutvustust loe lähemalt alljärgnevalt:


Hoolduspakett
H- 1
H- 2
H- 3
Hoolduslepinguta
Soovitatav hoolduspakett
vastavalt seadme kasutusintensiivsusele
Väga suur intensiivsus (avatakse rohkem kui 10000 x aastas)
Suur intensiivsus (avatakse kuni 10000 x aastas)
Mõõdukas intensiivsus (avatakse kuni 2000 x aastas)
-
Hooldusvälp
Iga kuu
4x aastas
2x aastas
Vastavalt väljakutsele
Garantiiaeg seadmele paigaldamise hetkest
24 kuud
18 kuud
18 kuud
12 kuud
Väljakutsele reageerimine
Kiirreageerimine
Eelisjärjekorras
(max 24 h)
Eelisjärjekorras
(max 24 h)
Üldjärjekorras
(max 5 tööpäeva)
Tasumine
Vastavalt lepingus fikseeritud tingimustele
Vastavalt lepingus fikseeritud tingimustele
Vastavalt lepingus fikseeritud tingimustele
Tasumine koheselt peale töö teostust
Allahindlus tagavaraosadele
15 %
10 %
5 %
-
Lepingutasu
-
-
-
-
Igakuine hooldustasu komplekti* kohta
38.00 EUR km-ta/ kuus
45.60 EUR km-ga 20% /kuus
19.00 EUR
km-ta/ kuus
22.80 EUR km-ga 20% /kuus
13.00 EUR km-ta/ kuus
15.60 EUR km-ga 20% /kuus
-
Seadme garantii alla
mittekuuluva rikke väljakutse- ja remonditasu
Väljakutse tasu:
0 EUR / kord
Remonditöö:
30.00 EUR km-ta/ tund
36.00 EUR km-ga 20% / tund
Väljakutse :
0 EUR / kord
Remonditöö:
30.00 EUR km-ta/ tund
36.00 EUR km-ga 20% / tund
Väljakutse :
0 EUR / kord
Remonditöö:
30.00 EUR km-ta/ tund
36.00 EUR km-ga 20% / tund
Väljakutse :
35.00 EUR km-ta/ kord
42.00 EUR km-ga 20% / kord
Remonditöö:
35.00 EUR km-ta/ tund
42.00 EUR  km-ga 20% / tund
 
Lisatingimused:

  • Hooldustasu ühe FAGEL poolt paigaldatud automaatikakomplekti kohta; ei sisalda garantiiga mitte kaetud kulumaterjale (näit. patareid, pirnid)
  • Allahindlus hooldustasudest mitme automaatikakomplekti puhul:
               -   2 automaatikakomplekti   - 10%
               -   3-5 automaatikakomplekti  - 20%
               -   6 ja enam automaatikakomplekti  - kokkuleppel
  • Hinnad kehtivad Tallinna piires, väljasõidul muude piirkonda lisandub väljakutsele transporditasu alates linnapiirist 0.42 EUR km-ta / 0.51 EUR km-ga 20%
  • Automaatikaseadmetele, mis ei ole soetatud FAGEL -st või paigaldatud FAGEL poolt, sõlmitakse hoolduseleping eraldi kokkuleppel
  • Hooldusleppe sõlmimiseks teostab FAGEL seadmele eelneva ülevaatuse.

© 2017 Fagel – Turvalisus tehnoloogia kaudu. All Rights Reserved.